jueves, 8 de enero de 2009

Pau



Bona nit!!
Ja veus Blanca, després de tot ja estem aquí!!! si tu! cel·lebrant el teu trentè aniversari!!
Com que no veig gaire clar que aquestes siguin unes paraules privades resumiré els meus pensaments d'aquesta manera, tampoc és que difereixin gaire del que et diria en una conversa privada pero mira, així em faig una mica l'interessant amb la parròquia que mai està de més, guapo!!! gràcies, per cert, gran imitació la teva!!).
Fa uns anys que ens coneixerem (ara sembla que vagi a fer un vers, no és el cas calma), i després d'unes petites discrepàncies vam aconseguir ser amics, de fet algun altre alt i baix hem tingut pero com diu aquell que no té nom ara estem aquí tots contents i joiosos de ser amics teus i jo, tampoc seré una excepció. Deu ser que després de sentir-te dir i repetir tantes vades que erets molt bona persona doncs una mica ens ho em acabat creient i coseqüentment ens hem reunit per veure si ens convidaves a unes birres!!! visca!!! jjejjeje ja saps el meu sentit de l'humor no dona per més.
A pesar que siguis una persona que es defineix com a bona, estic content de ser amic teu, almeny de moment, i de poder-te enviar un petó i una abraçada ben forta recordant les bones estones, somriures, converses i amistat compartides. un petó!! Ai que em descuidava de dir-te que va ser un plaer compartir amb tu el viatge d'aquest estiu!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario